Abstrakt
Artykuł prezentuje wyniki badań odnośnie stosowanych praktyk i wyników uzyskiwanych w rozwoju nowych produktów. Badania dotyczyły niemieckich producentów sprzętu gospodarstwa domowego, zaś podstawową metodą gromadzenie danych była ankieta pocztowa. Rezultaty badań wskazują, że wysokie wyniki rozwoju nowych produktów uzyskują producenci, którzy stosują: strategię pioniera, badania koncepcji, przegląd koncepcji, plan marketingowy nowego produktu, macierz projektową i ''outsourcing'' w zakresie opracowywania prototypu.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 36 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuł w czasopiśmie z listy filadelfijskiej
- Opublikowano w:
-
Argumenta Oeconomica
strony 153 - 176,
ISSN: 1233-5835 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: New product practices and performance of German appliances companies// Argumenta Oeconomica. -., iss. 2 ( 21) (2008), s.153-176
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 119 razy