Abstrakt
Przedstawiono podejście teoretyczne pozwalające na modelowanie rozwoju pęknięcia w konstrukcji kadłuba okrętu. Omówiono założenia i procedurę realizacyjną. Pokazano wyniki badań rzeczywistych modeli konstrukcji kadłuba-skrzyżowanie wiązań ramowych o jednakowej wysokości. Dokonano porównania i krytycznej analizy wyników uzyskanych na drodze teoretycznej z wynikami badań rzeczywistych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- High Performance Structures and Composites.First International Conference on High Performance Structures and Composites 2002. strony 357 - 366
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2002
- Opis bibliograficzny:
- Kozak J.: Numerical assessment of the fatigue crack propagation in ship structuraldetails.// High Performance Structures and Composites.First International Conference on High Performance Structures and Composites 2002. / ed. C. A.Brebbia, W.P. de Wilde Boston: WIT Press, 2002, s.357-366
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 113 razy