Abstrakt
The purpose of this article is to present the tools of promotion that can be used by local government units in the developing and implementing of marketing strategies. The article evaluates a set of four basic tools of promotion comprising advertising, public relations and publicity, sales promotion and personal selling. This group was supplemented by direct marketing, presented from the point of view of communication via the Internet.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 18 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
strony 631 - 642,
ISSN: 2081-3430 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Sekuła A.: Possibilities of applying standard tools of promotion in place marketing// Zeszyty Naukowe Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. -., nr. 10(59) (2013), s.631-642
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 169 razy