Abstrakt
W pracy zaproponowano siedmioetapowy proces kształtowania nowych produktów, który oparto na dodatnich cechach tego rodzaju procesów występujących w literaturze światowej. Porównano najbardziej znaczące podejścia co do przebiegu procesu i wyciągnięto wnioski, które posłużyły do ustalenia podstawowych etapów i przeglądów. Proponowane etapy procesu to: identyfikacja sposobności, tworzenie koncepcji, wstępne rozpoznanie, pełne rozpoznanie i planowanie, przekształcenie koncepcji w produkt, badania rynkowe produktu i marketingu, wprowadzenie na rynek. Po każdym z tych etapów występuje przegląd służący kwalifikowaniu projektu do dalszych prac wdrożeniowych. Tak powstały proces stanowi pewną syntezę i ulepszenie dotychczasowych rozwiązań.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- W : Innowacyjne i jakościowe aspekty w zarządzaniu operacyjnym strony 43 - 54
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Proces kształtowania nowego produktu// W : Innowacyjne i jakościowe aspekty w zarządzaniu operacyjnym/ ed. Anna Maria Lis, Grzegorz Zieliński Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2014, s.43-54
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 331 razy