Abstrakt
Przedsiębiorstwa, funkcjonując na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, stale poszukują nowych form uzyskiwania przewagi konkurencyjnej. Staje się to coraz trudniejsze wobec licznych działań podejmowanych przez podmioty działające w tej samej branży. W latach 90. ubiegłego stulecia zrodziła się koncepcja marketingu relacji. Obserwując działania podmiotów branży hotelarskiej, wydaje się być ona nadal aktualna. Głównym działaniem podejmowanym przez te podmioty są programy lojalnościowe. Można zadać pytanie, czy są one skutecznym narzędziem budowania trwałych relacji z klientami. Analiza wybranego programu lojalnościowego stosowanego przez Grupę Hotelową Orbis jest próbą dostarczenia odpowiedzi na to pytanie.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Handel Wewnętrzny
strony 70 - 75,
ISSN: 0438-5403 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Gołąb-Andrzejak E.: Program lojalnościowy jako narzędzie budowania trwałych relacji z klientami// HANDEL WEWNETRZNY. -., nr. Nr 360007 (2011), s.70-75
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 139 razy