Przedsiębiorcy pokolenia baby boomers wobec innowacyjności - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Przedsiębiorcy pokolenia baby boomers wobec innowacyjności

Abstrakt

Głównym celem artykułu jest analiza wyników badań w zakresie relacji: wieku i przedsiębiorczości oraz wieku i twórczego potencjału jednostki. Swoje rozważania autorka ograniczyła do grupy osób w wieku powyżej 50. roku życia, w nomenklaturze anglojęzycznej okreslanej mianem pokolenia baby boomers.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Ekonomiczne Problemy Usług strony 101 - 118,
ISSN: 1640-6818
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Richert-Kaźmierska A.: Przedsiębiorcy pokolenia baby boomers wobec innowacyjności// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 109 (2013), s.101-118
Źródła finansowania:
  • Publikacja bezkosztowa
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 279 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi