Real-Time Multimedia Stream data Processing in a Supercomputer Environment - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Real-Time Multimedia Stream data Processing in a Supercomputer Environment

Abstrakt

Rozdział opisuje doświadczenia uzyskane przez autorów podczas pracy w projekcie MAYDAY EURO 2012. Przedstawiono główny cel projektu - stworzenie systemu umożliwiającego rozwijanie i równolegle wykonywanie usług multimedialnych w środowisku klastra obliczeniowego dużej mocy. opisano tematykę przetwarzania dużej liczby strumieni multimedialnych na komputerach dużej mocy. Następnie zaprezentowano możliwości platformy KASKADA: tworzenie i wykonywanie algorytmów analizy i usług multimedialnych oraz opartych na nich aplikacji. Następnie przedstawiono podstawowe mechanizmy umożliwiające działanie platformy, takie jak zarządzanie usługami czy alokacja zasobów klastra obliczeniowego oraz szczegóły ich projektu i implementacji. Na koniec zamieszczono wnioski i podsumowanie doświadczeń uzyskanych podczas tworzenie platformy KASKADA oraz towarzyszących jej aplikacji przetwarzania strumieni multimedialnych.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
Tytuł wydania:
Interactive Multimedia strony 289 - 312
Język:
angielski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Krawczyk H., Proficz J.: Real-Time Multimedia Stream data Processing in a Supercomputer Environment// Interactive Multimedia/ ed. ed. Ioannis Deliyannis Croatia: In Tech, 2012, s.289-312
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 110 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi