Abstrakt
Rozdział opisuje doświadczenia uzyskane przez autorów podczas pracy w projekcie MAYDAY EURO 2012. Przedstawiono główny cel projektu - stworzenie systemu umożliwiającego rozwijanie i równolegle wykonywanie usług multimedialnych w środowisku klastra obliczeniowego dużej mocy. opisano tematykę przetwarzania dużej liczby strumieni multimedialnych na komputerach dużej mocy. Następnie zaprezentowano możliwości platformy KASKADA: tworzenie i wykonywanie algorytmów analizy i usług multimedialnych oraz opartych na nich aplikacji. Następnie przedstawiono podstawowe mechanizmy umożliwiające działanie platformy, takie jak zarządzanie usługami czy alokacja zasobów klastra obliczeniowego oraz szczegóły ich projektu i implementacji. Na koniec zamieszczono wnioski i podsumowanie doświadczeń uzyskanych podczas tworzenie platformy KASKADA oraz towarzyszących jej aplikacji przetwarzania strumieni multimedialnych.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Tytuł wydania:
- Interactive Multimedia strony 289 - 312
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Krawczyk H., Proficz J.: Real-Time Multimedia Stream data Processing in a Supercomputer Environment// Interactive Multimedia/ ed. ed. Ioannis Deliyannis Croatia: In Tech, 2012, s.289-312
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 110 razy