Rola i znaczenie aktywności online użytkowników mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku instytucji kultury - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Rola i znaczenie aktywności online użytkowników mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku instytucji kultury

Abstrakt

Cytowania

  • 2

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autor (1)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
Zarządzanie w Kulturze nr 20, wydanie 2, strony 221 - 239,
ISSN: 1896-8201
ISSN:
18968201
Rok wydania:
2019
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.4467/20843976zk.19.014.10531
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 25 razy

Meta Tagi