Abstrakt
W artykule przedstawiono istotę innowacji w usługach finansowych. Na podstawie danych statystycznych dokonano analizy poziomu innowacyjności instytucji finansowych z uwzględnieniem zróżnicowania podmiotowego oraz ze względu na rodzaje innowacji. Szczególną uwagę zwrócono na innowacje marketingowe jako wpływające w sposób bezpośredni na działalność marketingową instytucji finansowych. Przedstawiono podstawowe kategorie innowacji marketingowych. W pracy zidentyfikowano również podstawowe grupy czynników wpływających na innowacje i związane z nimi działania marketingowe na rynku usług finansowych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 17 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
strony 156 - 168,
ISSN: 2081-3430 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Czerwiński B.: Rola innowacji marketingowych w działalności instytucji finansowych// Zeszyty Naukowe Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. -., nr. 10(59) (2014), s.156-168
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 131 razy