Abstrakt
Artykuł opisuje rzemieślniczą sztukę budowania relacji partnerskich na polskich uczelniach. W tym celu posłużono się doświadczeniami Politechniki Gdańskiej - opracowano trójkąt relacji partnerskich pod kątem braku relacji partnerskich pomiędzy poszczególnymi grupami relacji uczelnianych: "Obserwując zmiany zachodzące w społeczeństwie można zauważyć, iż wśród ludzi wzrasta świadomość znaczenia dobrych relacji wzajemnych. Trend ten przenosi się także w różne obszary gospodarki, kreując pozytywne reakcje otoczenia. Obszarem, w którym zaobserwowano wzrost zainteresowania tematyką relacji, są uczelnie wyższe. Uczelnia to instytucja, która u swoich podstaw ma potrzebę budowania i utrzymywania relacji, dlatego rzeczą niezwykle istotną jest to, aby wyodrębnić podstawowe rodzaje relacji przebiegających między podmiotami. Pod pojęciem „sztuka rzemieślnicza” należy rozumieć wszelkie działania zmierzające do budowania relacji. Można je określić jako bardzo podstawowe i powtarzalne, jednakowoż niezbędne, gdyż tworzą fundamenty kolejnych działań."
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- QUO VADIS MARKETINGU : Konsument w świetle nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych strony 47 - 52
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Dzienisz W., Nagucka E.: "Rzemieślnicza sztuka" budowania relacji w strukturach samorządności studenckiej// QUO VADIS MARKETINGU : Konsument w świetle nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych/ ed. G. Rosa; A. Smalec; L. Garcz Szczecin: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne o. Wojewódzki w Szczecinie, 2010, s.47-52
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 118 razy