Abstrakt
W niniejszym rozdziale zaprezentowano zagadnienia związane z prognozowaniem sprzedazy w przedsiebiorstwie. Przedstawiono również wprowadzenie do problemu prognozowania oraz rolę informacji i prognozowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Omówiono proces prognozowania sprzedaży i etapy budowy prognozy, a także dokonano podziału metod prognozoania sprzedazy. Uwypuklono rozważania dotyczące optymalizacji wielkości produkcji, któa to wpływa znacząco na obniżenie ceny gotowego produktu. AKtrakcyjna cena pozoli klientowi na zwiekszenie korzyści przy dokonywaniu transakcji zakupu.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Współczesne problemy i wybrane zagadnienia modelowania systemów gospodarczych strony 134 - 175
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Kamola B., Zawadzka L.: System zarządzania popytem oraz prognozowaniem sprzedaży wyrobów finalnych// Współczesne problemy i wybrane zagadnienia modelowania systemów gospodarczych/ ed. pod red. Ludmiły Zawadzkiej ; aut. Jarosław Badurek [et al.]. Politechnika Gdańska: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2006, s.134-175
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 1594 razy