Abstrakt
Prezentowane w pracy wyniki badań są efektem kontynuowania przez nas badań nad modelem biznesu sympozjum naukowego . Ponieważ podstawą każdego modelu biznesu, w ujęciu aksjologicznym, są wartości, przeto obecnie dążyliśmy do sformułowania odpowiedzi na postawione uprzednio pytanie problemowe: jakie wartości są możliwe do osiągnięcia przez organizatorów i uczestników sympozjum naukowego? Dążąc do osiągnięcia tego celu zbudowaliśmy kwestionariusz ankiety w dwóch wersjach. Wersję pełną (zał. 1) skierowano do organizatorów cyklu sympozjów naukowych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Cykl ten jest realizowany przez Instytut Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wespół z Komitetem Nauk o Zarządzaniu PAN pod wspólnym tytułem „Współczesne problemy zarządzania”. Natomiast do uczestników tego sympozjum skierowaliśmy wersję ujmującą tylko wartości dla klienta (zał. 2). Poza metodą ankietową korzystaliśmy z wnioskowania logicznego oraz analizy porównawczej.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- W : Strategiczne Zarządzanie Organizacjami - Problemy Badawcze i praktyczne strony 1 - 14
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2017
- Opis bibliograficzny:
- Falencikowski T., Nogalski B.: Wartości dla klientów i organizatorów sympozjum naukowego. Perspektywa modelu biznesu// STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE ORGANIZACJAMI . PROBLEMY BADAWCZE I PRAKTYCZNE/ ed. Jerzy Rokita Katowice: Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa , 2017, s.1-14
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 97 razy