Abstrakt
W artykule omówiono wybrane problemy projektowe dotyczące współczesnych usług on-line w kontekście budowania trwałej lojalności klienta. Przedstawiono model warstwowego rozwoju usług on-line wraz z zaleceniami projektowymi zorientowanymi na budowanie i wzmacnianie lojalności klienta. Przedstawiono przykłady scenariuszy rozwoju usług e-zdrowia online. Przedstawiono możliwości dalszego rozwoju prezentowanego podejścia i plany dalszych badań.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 16 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych
wydanie 52,
strony 229 - 242,
ISSN: 1232-4671 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2018
- Opis bibliograficzny:
- Sikorski M., Brodnicki K.: Wpływ usług on-line na budowanie pozytywnych relacji i lojalności klienta// Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych. -., nr. 52 (2018), s.229-242
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 157 razy