Wykorzystanie metod symulacyjnych w modelowaniu morsko – lądowych łańcuchów dostaw na przykładzie DCT
Abstrakt
Artykuł jest kolejnym etapem badań w zakresie modelowania lądowo – morskich łańcuchów dostaw. Badania miały na celu sprawdzenie płynności operacyjnej w terminalu kontenerowym na podstawie symulacji ruchu jednostek w założonym czasie z wykorzystaniem metody Monte Carlo. Płynność operacyjna terminalu była badana w oparciu o wskaźnik zajętości placu składowego przy założonych początkowych poziomach wypełnienia placu oraz zapotrzebowanie na stanowiska do obsługi statków. Zbadano też poziom regularności obrotów w terminalu, zależność między wskaźnikiem zajętości nabrzeża a wskaźnikiem zajętości placu składowego oraz zapotrzebowanie na środki transportu lądowego przy założeniu dowozowo – odwozowego wariantu pracy terminala
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Logistyka
strony 991 - 1003,
ISSN: 1231-5478 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Zadrąg R., Pac B.: Wykorzystanie metod symulacyjnych w modelowaniu morsko – lądowych łańcuchów dostaw na przykładzie DCT// Logistyka. -., nr. 6 (2014), s.991-1003
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 83 razy