Abstrakt
Przedstawione w tej pracy koncepcje i metody zarządzania potwierdzają, że wykorzystanie orientacji na jakość i w ramach tego na stałe usprawnianie, przynosi pozytywne efekty nie tylko w odniesieniu do procesów produkcyjnych, ale także wszelkiego rodzaju procesów związanych z realizacją usług, w tym działań wspierających procesy operacyjne, we wszystkich obszarach funkcjonalnych organizacji. Szczególnie istotny jest korzystny wpływ tej orientacji na kreowanie, transformację i dystrybucję wiedzy. Nie można jednak nie zauważać potrzeb organizacji związanych z wprowadzaniem niezbędnych zmian. Dlatego też obok przykładów pozytywnych dotyczących Laureatów Pomorskiej Nagrody Jakości przedstawiono diagnozę stanu organizacji pomorskich sugerującą występowanie wielu problemów w obszarze zarządzania, jakości i innowacyjności. Przedstawiony materiał ma pobudzić nowe inicjatywy praktyczne i badawcze i powinien stanowić inspirację do wprowadzania coraz to skuteczniejszych działań związanych z poprawą konkurencyjności organizacji Pomorza.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- książka - monografia autorska /podręcznik o zasięgu krajowym
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Wiśniewska M., Grudowski P.: Zarządzanie jakością i innowacyjność w świetle doświadczeń organizacji Pomorza. Gdańsk: Innobaltica , 2014.154 s. ISBN 978-83-935671-4-0
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 298 razy