Zastosowanie marketingowe systemów informatycznych w promocji zawodów żeglarskich - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zastosowanie marketingowe systemów informatycznych w promocji zawodów żeglarskich

Abstrakt

Promocja imprez żeglarskich poprzez tworzenie przekazu z regat jest wyzwaniem dla organiza- torów wydarzenia. W artykule przedstawiono systemy technologiczne, które wspomagają prezenta- cję zawodów oraz ich wpływ na zaangażowanie kibiców żeglarstwa. Zbadano interakcję fanów na podstawie statystyk strony WWW zawodów i wpływ wykorzystania systemów śledzenia wyników na ich postępowanie. Badania wykazały trzy kluczowe zależności: - zastosowanie interaktywnych systemów prezentacji regat powoduje zaangażowanie kibiców w przekaz z zawodów, - informacje czerpane z mediów społecznościowych są drugim, co do wielkości, źródłem interakcji, - prowadzenie przekazu należy dostosować do urządzeń mobilnych, których użytkownicy stanowią ponad 30% wszystkich kibiców. Implementacja uzyskanych wyników pozwoli organizatorom regat na efektywne wykorzystanie systemów informatycznych do promocji imprez żeglarskich. Działania te zwiększą potencjał marke- tingowy regat, a kibice zyskają formy przekazu dostosowane do ich potrzeb.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie strony 79 - 94,
ISSN: 1509-3670
Język:
polski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Oleksiak P.: Zastosowanie marketingowe systemów informatycznych w promocji zawodów żeglarskich// Zeszyty Naukowe. -., nr. 38 (2014), s.79-94
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 78 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi