Dawid Ryś - Profil naukowy - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zdjęcie profilowe: dr hab. inż. Dawid Ryś

dr hab. inż. Dawid Ryś

Zatrudnienie

Prace Badawczo-Rozwojowe

2020                      Kierownik projektu pt: „Badania empiryczne wpływu czynników klimatycznych i materiałowych na przyrost liczby spękań niskotemperaturowych nawierzchni podatnych” w ramach konkursu Miniatura 3 ogłoszonego przez Narodowe Centrum Nauki

2018-2020           Uczestnik projektu pt: „Bezpieczna, proekologiczna poroelastyczna nawierzchnia drogowa, nr grantu: 347040 – SEPOR, Program Techmatstrateg finansowany przez NCBiR.

2019 – 2020        Uczestnik i koordynator projektu dla konsorcjum firm Lotos, Orlen, Budimex pt: „Optymalizacja konstrukcji asfaltowej nawierzchni drogi, dzięki zastosowaniu asfaltów modyfikowanych do warstw.

2019 – 2020        Uczestnik projektów realizowanych dla przemysłu, firmy Tensar oraz S&P dotyczący wpływu zbrojenia warstw asfaltowych kompozytami na trwałość zmęczeniową nawierzchni

2016 – 2018        Asfalty drogowe i modyfikowane w polskich warunkach klimatycznych, nr grantu: DZP/RID-I-25 / 2 /NCBR/2016, wspólne przedsięwzięcie NCBiR oraz GDDKiA

2016 – 2018        Wykorzystanie materiałów pochodzących z recyklingu, nr grantu: DZP/RID-I-06/ 1 /NCBR/2016 wspólne przedsięwzięcie NCBiR oraz GDDKiA

2013 – 2014        Civitas Dynamo, DYNamic citizens @ctive for sustainable MObility, umowa nr 296057, grant finansowany w ramach 7 Programu Ramowego Komisji Europejskiej,

2011-2014           Uczestnik projektu badawczego dla GDDKiA,  pt.: „Badanie wpływu zastosowania warstw betonu asfaltowego o wysokim module sztywności (AC-WMS) w konstrukcjach nawierzchni na spękania niskotemperaturowe i na zmniejszenie powstawania deformacji trwałych”.

2011-2013           Uczestnik projektu badawczego dla GDDKiA, Modelowanie teoretyczne wpływu szczeponości międzywarstwowej na zachowanie się nawierzchni asfaltowych.

2010-2012           Uczestnik projektu badawczego dla GDDKiA, Weryfikacja i aktualizacja „Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych” z 1997 roku”

wyświetlono 5137 razy