Koncepcja marketingu doświadczeń - przykłady praktycznego zastosowania, W, przedmiot humanistyczno-społeczny (wybieralny), semestr zimowy 22/23 - Kurs online - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Koncepcja marketingu doświadczeń - przykłady praktycznego zastosowania, W, przedmiot humanistyczno-społeczny (wybieralny), semestr zimowy 22/23

Celem przedmiotu jest zaznajomienie studentów z koncepcją marketingu doświadczeń, będącego coraz częściej obligatoryjną podstawą innowacyjnych strategii marketingowych przedsiębiorstw oraz ukazanie praktycznego zastosowania niniejszej idei (zarządzanie doświadczeniami, strategiczne moduły doświadczeń, mapowanie podróży klienta i pracownika firmy). 

Nauczyciel

Informacje szczegółowe

WWW:
https://enauczanie.pg.edu.pl/moodle/course/view.php?id=25760 otwiera się w nowej karcie
Data rozpoczęcia:
02-10-2022
Rodzaj dostępu:
ręczne zapisywanie przez prowadzącego
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 69 razy