dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak
Zatrudnienie
- Profesor uczelni w Katedra Marketingu
Kursy online
-
Marketing relacji AGN I - lato 2023
-
SEMINARIUM DYPLOMOWE 22/23 lato
-
BADANIA MARKETINGOWE - Z II ST MSU 4, sem. 1 - zima 2022/2023
-
Marketing Research ID - summer 2021/2022
-
Badania marketingowe wykład
-
BADANIA MARKETINGOWE - AG I S, sem. 3 - zima 2022/2023
-
BADANIA MARKETINGOWE _ZII N_2022/2023 - sem. letni
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z różnymi metodami pozyskiwania i analizy informacji niezbędnych do podejmowania decyzji w obszarze marketingu.
-
Badania marketingowe laboratorium
-
Marketing relacji AG I - lato 2023
-
Kurs szkoleniowy
Kurs szkoleniowy dla wykładowców - quizy i zadania, tutoriale i nagrania ze spotkań
-
BADANIA MARKETINGOWE - AG I NS, sem. 3 - zima 2022/2023
-
INTERNATIONAL MARKETING 2022/2023 IM, sem. 2 - summer
The aim of the course is to familiarize a student with tools used in International Marketing, their specificity and strategies for an effective functioning on international markets.
-
SEMINARIUM DYPLOMOWE 22/23 zima
-
INTERNATIONAL MARKETING 2021/2022 IM, sem. 2 - summer
The aim of the course is to familiarize a student with tools used in international marketing, their specificity and strategies for an effective functioning on international markets.
-
Marketing relacji ZII MSU - zima 2022
-
MARKETING RELACJI_ AG I - lato 2024
-
MARKETING I BADANIA MARKETINGOWE _ZII N_2023/24 - sem. letni - kopia
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z różnymi metodami pozyskiwania i analizy informacji niezbędnych do podejmowania decyzji w obszarze marketingu.
-
INTERNATIONAL MARKETING IM, sem. 2 - summer 2023/2024
The aim of the course is to familiarise the student with the tools used in international marketing, their specificities and strategies for operating effectively in international markets.
-
2023N_lato_ZII_Wprowadzenie do marketingu
-
Marketing relacji ZII MSU - zima 2023/24 - kopia
-
INTERNATIONAL MARKETING IM, sem. 2 - summer 2023/2024 - kopia
The aim of the course is to familiarise the student with the tools used in international marketing, their specificities and strategies for operating effectively in international markets.
-
INTERNATIONAL MARKETING 2022/2023 IM, sem. 2 - summer - KOPIA
The aim of the course is to familiarize a student with tools used in International Marketing, their specificity and strategies for an effective functioning on international markets.
-
MARKETING I BADANIA MARKETINGOWE - Z II ST MSU 4, sem. 1 - zima 2024/25
-
Marketing relacji ZII MSU - zima 2023/24
-
24/25 Seminarium dyplomowe
-
MARKETING I BADANIA MARKETINGOWE - Z II ST MSU 4, sem. 1 - zima 2023/24
-
SEMINARIUM DYPLOMOWE 23/24 - zima
-
BADANIA MARKETINGOWE - AG I NS, sem. 3 - zima 2022/2023 - kopia
-
MARKETING MIĘDZYNARODOWY EI, sem. 6 - letni 2023/24
-
BADANIA MARKETINGOWE - AG NS, sem. 3 - zima 2023/2024
-
BADANIA MARKETINGOWE - AG NS, sem. 3 - zima 2024/2025
-
BADANIA MARKETINGOWE - Z I NS, sem. 5 - zima 2024/25
-
PODSTAWY MARKETINGU - Z I ST, sem. 2 - lato 2023/24 - kopia
-
Podstawy marketingu Zarządzanie Niestacjonarne_lato 2024_online
-
MARKETING RELACJI AG I, sem. 5 - zimowy 2024/25
-
PODSTAWY MARKETINGU - Z I ST, sem. 2 - lato 2023/24
-
Podstawy marketingu Zarządzanie Niestacjonarne lato 2024
-
MARKETING I BADANIA MARKETINGOWE _ZII N_2023/24 - sem. letni
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z różnymi metodami pozyskiwania i analizy informacji niezbędnych do podejmowania decyzji w obszarze marketingu.
-
Market Analysis 2023/24
-
BADANIA MARKETINGOWE - Z NS, sem. 5 - zima 2023/2024
-
SEMINARIUM DYPLOMOWE 23/24 - lato
-
MARKETING MIĘDZYNARODOWY EI i AGI, sem. 5 - zimowy 2024/25
-
MARKETING I BADANIA MARKETINGOWE_ZII N_ONLINE - sem. letni 2023/24 - kopia
-
RYNEK SPORTU kierunek Ekonomia, sem. 5, sem. zimowy 2024/25
-
MARKETING I BADANIA MARKETINGOWE_ZII N_ONLINE - sem. letni 2023/24
Prowadzone zajęcia
-
-
Rynek Sportu
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Ekonomia
Specjalność: Ekonomia sportu
-
Marketing Międzynarodowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
Kierunek: Ekonomia
-
Marketing Międzynarodowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
International Consumer Behaviour
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (studia w jęz. angielskim)
Specjalność: INTERNATIONAL BUSINESS MANAGEMENT
-
-
-
International Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (studia w jęz. angielskim)
-
Marketing Międzynarodowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Ekonomia
Kierunek: Analityka gospodarcza
-
Marketing Międzynarodowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
Marketing I Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
International Consumer Behaviour
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (studia w jęz. angielskim)
Specjalność: INTERNATIONAL BUSINESS MANAGEMENT
-
Podstawy Marketingu
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
Rynek Sportu
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Ekonomia
Specjalność: Ekonomia sportu
-
-
-
Marketing I Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Rynek Sportu
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Ekonomia
Specjalność: Ekonomia sportu
-
Podstawy Marketingu
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
Marketing I Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
International Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (studia w jęz. angielskim)
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
Marketing międzynarodowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Ekonomia
Specjalność: Ekonomia międzynarodowa
-
Marketing Relacji
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
Specjalność: Analityk rynku
-
Marketing Międzynarodowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Ekonomia
Kierunek: Analityka gospodarcza
-
Marketing Międzynarodowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
Marketing Relacji
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
Specjalność: Analityk rynku
-
-
-
Marketing I Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
International Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (studia w jęz. angielskim)
-
Marketing Relacji
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
Kierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
Marketing Relacji
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
Specjalność: Analityk rynku
-
-
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
International Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (studia w jęz. angielskim)
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Marketing Relacji
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
Kierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
-
-
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
International Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (studia w jęz. angielskim)
-
Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
-
-
International Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (studia w jęz. angielskim)
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
-
-
International Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (studia w jęz. angielskim)
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i Ekonomii
-
-
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
International Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (studia w jęz. angielskim)
-
International Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (studia w jęz. angielskim)
-
-
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
International Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (studia w jęz. angielskim)
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
-
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
-
-
Marketing Terytorialny
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
-
Marketing Terytorialny
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Marketing Terytorialny
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
-
-
Marketing Terytorialny
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
-
Marketing Terytorialny
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Marketing Terytorialny
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
-
Marketing Terytorialny
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
Turystyka międzynarodowa
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Europeistyka
-
Marketing międzynarodowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
International Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
Specjalność: INTERNATIONAL MANAGEMENT
-
Marketing międzynarodowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
-
Marketing międzynarodowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
International Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
Specjalność: INTERNATIONAL MANAGEMENT
-
-
-
Marketing Terytorialny
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
-
Marketing Terytorialny
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Marketing Terytorialny
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
-
Marketing Terytorialny
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Marketing międzynarodowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Marketing międzynarodowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
-
Marketing międzynarodowy
Wydział Zarządzania i Ekonomii -
Marketing międzynarodowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Marketing międzynarodowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
-
Turystyka międzynarodowa
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Europeistyka
-
-
-
Turystyka międzynarodowa
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Europeistyka
-
Marketing międzynarodowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Marketing międzynarodowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
-
Marketing w Turystyce
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Marketing w Turystyce
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
-
-
-
Marketing międzynarodowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
-
Marketing międzynarodowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Turystyka międzynarodowa
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Europeistyka
Profil: Europejskie relacje międzynarodowe
-
Marketing międzynarodowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne z sem wyrównawczym)
-
Lista recenzowanych prac
-
Kształtowanie wizerunku uczelni wyższych za pośrednictwem narzędzi komunikacji internetowej - przykład województwa zachodniopomorskiego
mgr Mateusz Juźwik - Uniwersytet Szczeciński - 2024
-
Managerial effects of the use of IT systems enhanced by machine learning, appplied in trade marketing and merchandising
mgr Marwen Mosbah - Uniwersystet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - 2023
-
Zrównoważony rozwój polskich przedsiębiorstw agroturystycznych
mgr inż. Paulina Rutecka - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - 2023
-
Positioning of a nostalgic brand in the toy industry in the context of consumers' motivations and social identity theory
mgr Kamil Lubiński - Politechnika Łódzka - 2023
wyświetlono 3681 razy