Jakub Dąbrowski - Publikacje - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Filtry

wszystkich: 4

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2016
  • Tacit Knowledge Sharing and Personal Branding. How to Derive Innovation From Project Teams?
    Publikacja

    Innovation, relationships, cooperation, and knowledge are key factors which determine a competitive advantage in the networked economy. A network serves as a contemporary form of market process coordination. Network economy, according to the idea of prosumerism, is founded on collaboration of individual creators based on a network of values instead of hierarchical dependencies. Another feature of a network is that it imposes symmetry...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

Rok 2015
  • PORTRET POLSKIEGO E-KONSUMENTA I JEGO ZACHOWANIA
    Publikacja

    Pojawienie się kategorii nowego konsumenta związane z tym, że internet nie jest już tylko miejscem, gdzie można spędzać swój czas wolny czy zawiązywać nowe znajomości, powoduje, że staje się on przedmiotem zainteresowań naukowców i przedsiębiorców. Kim jest i jak definiować pojęcie e-konsumenta oraz jego zachowania? Celem niniejszego artykułu jest próba przedstawienia aktualnego portretu polskiego e-konsumenta oraz jego zachowań...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2014
  • Inwestycje i metody badania ich efektywności
    Publikacja

    - Rok 2014

    W czasach dynamicznego postępu technologicznego i ekonomicznego pojęcie "inwestycji" w obszarze funkcjonowania każdego z przedsiębiorstw nabrało szczególnego znaczenia. Aby firma mogła przetrwać i rozwijać się na rynku, poza sprawnością bieżącego działania powinna realizować czynności określone przedsięwzięciami inwestycyjnymi, które wykazywać powinny wysoką efektywnością. To właśnie one mogą prowadzić do zmian z nadwyżek w papiery...

  • Wiatraki reklamowe jako nowoczesny nośnik reklamy zewnętrznej
    Publikacja

    Liczne przedsiębiorstwa bardzo chętnie w swoich działaniach komunikacyjnych sięgają po różnorodne formy reklamy zewnętrznej. Coraz częściej pojawiają się one w nowych, mniej oczywistych miejscach. W poszukiwaniu ściśle ukierunkowanych i tańszych sposobów dotarcia do konsumentów reklamodawcy odkryli olśniewający pakiet „mediów alternatywnych” (Armstrong i Kotler, 2012). Pomimo, iż konsumenci mają niezbyt pozytywny stosunek do reklam,...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

wyświetlono 835 razy