prof. dr hab. inż. Jerzy Ejsmont
Zatrudnienie
- Pełnomocnik Rektora ds.bezpieczeństwa wewnętrznego w Politechnika Gdańska
- Profesor w Instytut Mechaniki i Konstrukcji Maszyn
Kierownik projektu, pracownik badawczy
-
ELANORE Ulepszenie systemu etykietowania opon UE w zakresie hałasu i oporów toczenia
Projekt realizowany w Katedra Konstrukcji Maszyn i Pojazdów zgodnie z porozumieniem NOR/POLNOR/ELANORE/0001/2019-00 z dnia 2020-09-10
Kierownik projektu
-
SEPOR Bezpieczna, proekologiczna poroelastyczna nawierzchnia drogowa
Projekt realizowany w Katedra Konstrukcji Maszyn i Pojazdów zgodnie z porozumieniem TECHMATSTRATEG1/347040/17/NCBR/2018 z dnia 2018-05-30
Kierownik projektu
-
BLOW Opracowanie metod neutralizacji zagrożenia wybuchu wytypowanych zbiorników z gazami technicznymi, w tym alternatywnymi źródłami zasilania w środowisku pożarowym na potrzeby ratowników biorących udział w akcjach ratowniczo-gaśniczych
Projekt realizowany w Katedra Konstrukcji Maszyn i Pojazdów zgodnie z porozumieniem DOB-BIO6/02/50/2014 z dnia 2014-12-22
Kierownik projektu
-
ROSANNE Metody badawcze oporu toczenia, przyczepności i hałasu opon na nawierzchniach drogowych
Projekt realizowany w Wydział Mechaniczny zgodnie z porozumieniem 605368 z dnia 2013-10-18
Kierownik projektu
-
LEO Niskoemisyjne opony i nawierzchnie drogowe zoptymalizowane dla samochdów elektrycznych i hybrydowych
Projekt realizowany w Katedra Konstrukcji Maszyn i Pojazdów zgodnie z porozumieniem Pol-Nor/196195/1/2013 z dnia 2013-07-31
Kierownik projektu
-
ROLRES Wpływ tekstury i równości nawierzchni drogowych na straty energetyczne w oponach i zawieszeniach pojazdów samochodowych
Projekt realizowany w Wydział Mechaniczny zgodnie z porozumieniem PBS1/A6/1/2012 z dnia 2012-12-04
Kierownik projektu
-
PERSUADE Poroelastyczne nawierzchnie drogowe dla ochrony środowiska
Projekt realizowany w Wydział Mechaniczny zgodnie z porozumieniem 226313 z dnia 2009-08-17
wyświetlono 5657 razy