AEROSPACE SCIENCE AND TECHNOLOGY - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

AEROSPACE SCIENCE AND TECHNOLOGY

ISSN:

1270-9638

eISSN:

1626-3219

Dyscypliny:

  • Automatyka, elektronika i elektrotechnika (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Inżynieria lądowa i transport (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Inżynieria mechaniczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne
2021 100 MNiSW 2019
Punkty Ministerialne
Rok Punkty Lista
2021 100 MNiSW 2019
2020 100 MNiSW 2019
2019 100 MNiSW 2019
2018 40 A
2017 40 A
2016 40 A
2015 40 A
2014 35 A
2013 35 A
2012 30 A
2011 30 A
2010 27 A
2009 27 A
2008 27 A

Model czasopisma:

Hybrydowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore
2019 5.8
Punkty CiteScore
Rok Punkty
2019 5.8
2018 4.8
2017 3.8
2016 3.7
2015 2.7
2014 2.3
2013 1.9
2012 2.1
2011 2

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Polityka wydawnicza:

Pre-print
wersja autorska artykułu przed recenzją
Post-print
wersja autorska artykułu po recenzji

Tabela statusów SHERPA RoMEO

Tabela statusów SHERPA RoMEO
SHERPA RoMEO kolor Polityka archiwizacji
Zielony można archiwizować pre-printy i post-printy lub wersję wydawcy
Niebieski can archive post-prints
Żółty można archiwizować pre-printy
Biały nie można archiwizować żadnych materiałów
Szary brak danych

Filtry

wszystkich: 3

  • Kategoria
  • Rok

Katalog Czasopism

2018
2015
  • Multi-fidelity robust aerodynamic design optimization under mixed uncertainty
    Publikacja
    • H. Shah
    • S. Hosder
    • S. Kozieł
    • Y. Tesfahunegn
    • L. Leifsson

    - AEROSPACE SCIENCE AND TECHNOLOGY - 2015

    The objective of this paper is to present a robust optimization algorithm for computationally efficient airfoil design under mixed (inherent and epistemic) uncertainty using a multi-fidelity approach. This algorithm exploits stochastic expansions derived from the Non-Intrusive Polynomial Chaos (NIPC) technique to create surrogate models utilized in the optimization process. A combined NIPC expansion approach is used, where both...

    Pełny tekst w serwisie zewnętrznym

2014
  • Asynchronous Wide Area Multilateration System

    A new method for a location service in the wide area multilateration (WAM) system is outlined. This method, which is called asynchronous WAM (AWAM), enables calculation of the geographical position of an aircraft without knowledge of relative time differences (RTDs) between measuring ground stations (sensors). The AWAM method is based on the measurement of round trip times (RTTs) between the aircraft and the serving ground station,...

    Pełny tekst w serwisie zewnętrznym

wyświetlono 47 razy