ISSN:
eISSN:
Dyscypliny:
- automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria lądowa, geodezja i transport (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria mechaniczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 200 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 200 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 200 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 140 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 140 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 140 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 140 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 40 | A |
2017 | 40 | A |
2016 | 40 | A |
2015 | 40 | A |
2014 | 35 | A |
2013 | 35 | A |
2012 | 30 | A |
2011 | 30 | A |
2010 | 27 | A |
Model czasopisma:
Punkty CiteScore:
Rok | Punkty |
---|---|
Rok 2023 | 10.3 |
Rok | Punkty |
---|---|
2023 | 10.3 |
2022 | 10.1 |
2021 | 8.8 |
2020 | 7.4 |
2019 | 5.8 |
2018 | 4.8 |
2017 | 3.8 |
2016 | 3.7 |
2015 | 2.7 |
2014 | 2.3 |
2013 | 1.9 |
2012 | 2.1 |
2011 | 2 |
Impact Factor:
Sherpa Romeo:
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 4
Katalog Czasopism
Rok 2018
-
Multi-fidelity aerodynamic design trade-off exploration using point-by-point Pareto set identification
PublikacjaAerodynamic design is inherently a multi-objective optimization (MOO) problem. Determining the best possible trade-offs between conflicting aerodynamic objectives can be computationally challenging when carried out directly at the level of high-fidelity computational fluid dynamics simulations. This paper presents a computationally cheap methodology for exploration of aerodynamic design trade-offs. In particular, point-by-point...
Rok 2017
Rok 2015
-
Multi-fidelity robust aerodynamic design optimization under mixed uncertainty
PublikacjaThe objective of this paper is to present a robust optimization algorithm for computationally efficient airfoil design under mixed (inherent and epistemic) uncertainty using a multi-fidelity approach. This algorithm exploits stochastic expansions derived from the Non-Intrusive Polynomial Chaos (NIPC) technique to create surrogate models utilized in the optimization process. A combined NIPC expansion approach is used, where both...
Rok 2014
-
Asynchronous Wide Area Multilateration System
PublikacjaA new method for a location service in the wide area multilateration (WAM) system is outlined. This method, which is called asynchronous WAM (AWAM), enables calculation of the geographical position of an aircraft without knowledge of relative time differences (RTDs) between measuring ground stations (sensors). The AWAM method is based on the measurement of round trip times (RTTs) between the aircraft and the serving ground station,...
wyświetlono 937 razy