CURRENT BIOLOGY - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

CURRENT BIOLOGY

ISSN:

0960-9822

eISSN:

1879-0445

Dyscypliny:

  • Inżynieria biomedyczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Nauki farmaceutyczne (Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu)
  • Nauki medyczne (Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu)
  • Nauki o zdrowiu (Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu)
  • Nauki leśne (Dziedzina nauk rolniczych)
  • Rolnictwo i ogrodnictwo (Dziedzina nauk rolniczych)
  • Nauki biologiczne (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)
  • Nauki chemiczne (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
2021 200 MNiSW 2019
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2021 200 MNiSW 2019
2020 200 MNiSW 2019
2019 200 MNiSW 2019
2018 45 A
2017 45 A
2016 45 A
2015 45 A
2014 45 A
2013 45 A
2012 45 A
2011 45 A
2010 32 A
2009 32 A
2008 32 A

Model czasopisma:

Hybrydowy - umowa transformacyjna

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
2019 13.8
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2019 13.8
2018 13.9
2017 14
2016 13.4
2015 13.5
2014 13.2
2013 13.9
2012 13.9
2011 13.5

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 1

  • Kategoria
  • Rok

Katalog Czasopism

2017
  • Direct brain stimulation modulates encoding states and memory performance in humans
    Publikacja
    • Y. Ezzyat
    • J. Kragel
    • J. Burke
    • D. Levy
    • A. Lyalenko
    • P. Wanda
    • L. O'Sullivan
    • K. Hurley
    • S. Busygin
    • I. Pedisich... i 16 innych

    - CURRENT BIOLOGY - 2017

    People often forget information because they fail to effectively encode it. Here, we test the hypothesis that targeted electrical stimulation can modulate neural encoding states and subsequent memory outcomes. Using recordings from neurosurgical epilepsy patients with intracranially implanted electrodes, we trained multivariate classifiers to discriminate spectral activity during learning that predicted remembering from forgetting,...

    Pełny tekst w serwisie zewnętrznym

wyświetlono 156 razy