ISSN:
eISSN:
Dyscypliny:
- pedagogika (Dziedzina nauk społecznych)
- filozofia (Dziedzina nauk humanistycznych)
- nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
- nauki o komunikacji społecznej i mediach (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki prawne (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki socjologiczne (Dziedzina nauk społecznych)
- psychologia (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki teologiczne (Dziedzina nauk teologicznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 100 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 12 | C |
2017 | 12 | C |
2016 | 12 | B |
2015 | 12 | B |
2014 | 10 | C |
2013 | 10 | C |
2012 | 10 | C |
2011 | 10 | C |
2010 | 9 | B |
Model czasopisma:
Impact Factor:
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 4
Katalog Czasopism
Rok 2018
-
Produktywność dydaktyczna publicznych uniwersytetów w latach 2010–2015
PublikacjaCelem podjętych badań było określenie zmian w produktywności publicznych uniwersytetów w zakresie działalności dydaktycznej. W badaniu wykorzystano nieradialny indeks Malmquista SBM zorientowany na wyniki. W analizach uwzględniono 18 uczelni będących pod nadzorem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. W latach 2010–2015 przeciętna wartość indeksu Malmquista wynosiła 0,90, co wskazuje na pogorszenie produktywności uniwersytetów....
Rok 2017
-
Wykorzystanie sieciowego modelu DEA do pomiaru efektywności wydziałów Politechniki Warszawskiej
PublikacjaW artykule podjęto temat efektywności publicznych szkół wyższych oraz zaprezentowano wstępne wyniki badania w zakresie efektywności dla 18 wydziałów Politechniki Warszawskiej przeprowadzonego w roku akademickim 2014/2015. W analizie za rezultaty przyjęto: liczbę absolwentów (działalność dydaktyczna), liczbę punktów za publikacje („teoretyczna” działalność naukowa) oraz liczbę projektów realizowanych przez wydziały („praktyczna”...
Rok 2014
-
Application of composite indicators and nonparametric methods to evaluate and improve the efficiency of the technical universities
PublikacjaPublicly funded universities, like commercial organizations are obliged to ensure their efficiency. This article presents a model to measure and assess the relative efficiency of technical universities. The analysis was performed using publically available data from 2011 for 18 universities using the Composite Indicators method and the SBM Data Envelopment Analysis model. Fourteen indicators for efficiency were defined in the five...
Rok 2013
-
Kształcić czy propwadzić badania naukowe? Analiza efektywności kształcenia i efektywności naukowej na przykładzie wybranych publicznych szkół wyższych w Polsce
PublikacjaW artykule przedstawiono analizę ilościową oceny efektywności procesu kształcenia i prowadzonych badań naukowych w publicznych szkołach wyższych. Analizie poddano 31 publicznych szkól wyższych podlegających pod MNiSW dla lat 2001–2008. Pomiar efektywności został przeprowadzony przy zastosowaniu metody nieparametrycznej DEA oddzielnie dla dwóch podgrup uczelni: uniwersytetów i szkół technicznych. Za rezultaty procesu kształcenia...
wyświetlono 1280 razy