ELECTRIC POWER SYSTEMS RESEARCH - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

ELECTRIC POWER SYSTEMS RESEARCH

ISSN:

0378-7796

eISSN:

1873-2046

Dyscypliny:

  • automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria biomedyczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • nauki chemiczne (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 100 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 100 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 35 A
2017 35 A
2016 30 A
2015 35 A
2014 30 A
2013 35 A
2012 30 A
2011 30 A
2010 20 A

Model czasopisma:

Hybrydowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 7.5
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 7.5
2022 6.6
2021 6.6
2020 7
2019 7
2018 6.4
2017 5.2
2016 4.6
2015 4.2
2014 4.4
2013 4.7
2012 4.8
2011 4.5

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 4

  • Kategoria
  • Rok

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2019
Rok 2017
Rok 2014
  • Energy recovery effectiveness in trolleybus transport
    Publikacja

    - ELECTRIC POWER SYSTEMS RESEARCH - Rok 2014

    Nowadays the issue of electric energy saving in public transport is becoming a key area of interest whichis connected both with a growth in environmental awareness of the society and an increase in the pricesof fuel and electricity. One of the possibilities to reduce energy consumption in urban public transport isto increase the extent of regenerative braking energy utilization. This can be achieved by its accumulationin the supercapacitors...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

wyświetlono 993 razy