Engineering Transactions - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Engineering Transactions

ISSN:

0867-888X

eISSN:

2450-8071

Wydawca:

Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk

Dyscypliny:

  • Informatyka techniczna i telekomunikacja (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Inżynieria biomedyczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Inżynieria lądowa i transport (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Inżynieria mechaniczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
2021 20 MNiSW 2019
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2021 20 MNiSW 2019
2020 20 MNiSW 2019
2019 20 MNiSW 2019
2018 15 B
2017 15 B
2016 15 B
2015 15 B
2014 7 B
2013 7 B
2012 7 B
2011 7 B
2010 6 B
2009 6 B
2008 6 B

Model czasopisma:

Open Access

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
2019 1
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2019 1
2018 0.7
2017 0.5
2016 0.4
2015 0.5
2014 0.3
2013 0.1
2012 0

Impact Factor:

brak danych

Polityka wydawnicza:

Licencja: CC BY-SA 4.0
Licencja
Creative Commons: CC-BY-SA 4.0 otwiera się w nowej karcie
Informacja o polityce wydawniczej
http://et.ippt.gov.pl/index.php/et otwiera się w nowej karcie
Informacja o warunkach samoarchiwizacji
Zawarta w licencji
Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
Tak - bez ograniczeń
Submitted Version Pomoc
tak
Accepted Version Pomoc
tak
Published Version Pomoc
tak
Informacje o polityce dot. danych badawczych
brak danych
Embargo w miesiącach
brak embargo
Informacje dodatkowe
Przy udostępnianiu/rozpowszechnianiu należy podać źródło oryginału i DOI.

Filtry

wszystkich: 9

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

Katalog Czasopism

2017
2016
  • Stability of an imperfect truss loaded by wind

    The present paper is devoted to the numerical research of stability of a truss loaded by wind and stiffened by elastic supports located at the top chord. The lateral braces or lateral and torsional braces were taken into account. In this paper, the linear buckling analysis re- sults for the beam and shell model were presented. Two different shapes of initial geometric imperfections were considered in the non-linear static analysis...

    Pełny tekst w serwisie zewnętrznym

2015
2014
2007
2002
  • Retrofit analysis of florida beam-and-post reinforced concreta bridge barriers
    Publikacja

    - Engineering Transactions - 2002

    Tematem pracy jest analiza przebiegu kolizji drogowych w przypadku najechania rozpędzonego pojazdu na betonową barierę mostową typu "Florida beam-and-post". Przedstawiono podstawy konstruowania modelu obliczeniowego do komputerowej symulacji zderzenia przy wykorzystaniu systemu LS-Dyna. Na podstawie otrzymanych wyników sformułowano zalecenia ewentualnych modyfikacji istniejących barier w celu poprawienia ich własności.

    Pełny tekst w portalu

wyświetlono 80 razy