IEEE-ACM TRANSACTIONS ON NETWORKING - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

IEEE-ACM TRANSACTIONS ON NETWORKING

ISSN:

1063-6692

eISSN:

1558-2566

Dyscypliny:

  • Etnologia i antropologia kulturowa (Dziedzina nauk humanistycznych)
  • Architektura i urbanistyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Informatyka techniczna i telekomunikacja (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Inżynieria biomedyczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Ochrona dziedzictwa i konserwacja zabytków (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Informatyka (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 140 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 140 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 40 A
2017 40 A
2016 40 A
2015 40 A
2014 40 A
2013 40 A
2012 40 A
2011 40 A
2010 32 A

Model czasopisma:

Hybrydowy - czasopismo transformacyjne

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2022 7.9
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2022 7.9
2021 8
2020 9.1
2019 9
2018 6.8
2017 5.3
2016 6.5
2015 7.3
2014 5.7
2013 6.5
2012 6.7
2011 7.1

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 1

  • Kategoria
  • Rok

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2006
  • A game-theoretic study of CSMA/CA under a backoff attack

    Analizowany jest rozdział pasma realizowany przez protokół CSMA/CA w obecności anonimowych stacji egoistycznych, atakujących wykładniczy mechanizm odczekania. Przy założeniu ruchu nasycającego sieć pokazuje się, że powstaje w ten sposób niekooperacyjna gra o strukturze wypłat wieloosobowego dylematu więźnia. Wykorzystując własności macierzy wypłat zaproponowano strategię dla odpowiedniej gry wieloetapowej, zapewniającą asymptotyczne...

wyświetlono 286 razy