International Journal of Rail Transportation - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

International Journal of Rail Transportation

ISSN:

2324-8378

eISSN:

2324-8386

Dyscypliny:

  • Architektura i urbanistyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Inżynieria lądowa, geodezja i transport (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Inżynieria materiałowa (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Inżynieria mechaniczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna (Dziedzina nauk społecznych)
  • Nauki o bezpieczeństwie (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 100 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 100 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 15 Czasopisma spoza listy ministerialnej indeksowane w SCOPUS/Web of Science
2017 15 Czasopisma spoza listy ministerialnej indeksowane w SCOPUS/Web of Science
2016 5 zagraniczne czasopisma naukowe
2015 5 zagraniczne czasopisma naukowe
2014 5 zagraniczne czasopisma naukowe
2013 5 zagraniczne czasopisma naukowe
2012 5 zagraniczne czasopisma naukowe

Model czasopisma:

Hybrydowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2022 6
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2022 6
2021 5.7
2020 6.1
2019 5.5
2018 5.9
2017 5.5
2016 5.2
2015 4.2

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 2

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2024
Rok 2017
  • Shaping of the turnout diverging track with variable curvature sections

    The paper presents an analytical method of shaping the turnout diverging railroad track with variable curvature segments on its length, which in an evident way distinguished it from a typical solution, made up of a single circular arc with no transition curves. Two separate causes including a linear and a nonlinear curvature one in the form of a polynomial have been examined. The obtained solutions of the problem have a universal...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

wyświetlono 456 razy