Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets

ISSN:

eISSN:

2449-6634

Wydawca:

Uniwersytet Warszawski

Dyscypliny:

  • filozofia (Dziedzina nauk humanistycznych)
  • ekonomia i finanse (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)

Impact Factor:

brak danych

wyświetlono 105 razy