Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets

ISSN:

eISSN:

2449-6634

Wydawca:

Uniwersytet Warszawski

Dyscypliny:

  • filozofia (Dziedzina nauk humanistycznych)
  • ekonomia i finanse (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2025 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2025 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2024 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)

Impact Factor:

brak danych

wyświetlono 156 razy