ISSN:
0742-4787
eISSN:
1528-8897
Dyscypliny:
- Inżynieria biomedyczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- Inżynieria lądowa, geodezja i transport (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- Inżynieria materiałowa (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- Inżynieria mechaniczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- Nauki fizyczne (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 100 | Lista ministerialna czasopism punktowanych |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 100 | Lista ministerialna czasopism punktowanych |
2023 | 100 | Lista ministerialna czasopism punktowanych |
2022 | 100 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 100 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 100 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 100 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 30 | A |
2017 | 30 | A |
2016 | 25 | A |
2015 | 25 | A |
2014 | 25 | A |
2013 | 30 | A |
2012 | 25 | A |
2011 | 25 | A |
2010 | 32 | A |
Model czasopisma:
Hybrydowe
Punkty CiteScore:
Rok | Punkty |
---|---|
Rok 2022 | 3.8 |
Rok | Punkty |
---|---|
2022 | 3.8 |
2021 | 4.1 |
2020 | 4.2 |
2019 | 3 |
2018 | 2.8 |
2017 | 2.6 |
2016 | 2.7 |
2015 | 2.3 |
2014 | 2.1 |
2013 | 2.4 |
2012 | 2.2 |
2011 | 2.1 |
Impact Factor:
Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma
Sherpa Romeo:
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 2
Katalog Czasopism
-
The Application of Polyvinylpyrrolidone as a Modifier of Tribological Properties of Lubricating Greases Based on Linseed Oil
Publikacja -
Study of the Influence of Heat Convection Coefficient on Predicted Performance of a Large Tilting-Pad Thrust Bearing
PublikacjaPart of the heat generated by the shearing of the lubricating film during operation of a hydrodynamic bearing is transferred to the bearing components. In the case of the pad, which is usually fully submerged in the lubricating oil, heat is further transferred at the pad free walls to the oil by convection. This mechanism causes a thermal gradient in a pad and, consequently, its thermal deflection. In large hydrodynamic thrust...
wyświetlono 385 razy