Knowledge Management Research & Practice - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Knowledge Management Research & Practice

ISSN:

1477-8238

eISSN:

1477-8246

Dyscypliny:

  • Informatyka techniczna i telekomunikacja (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Inżynieria mechaniczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
  • Nauki o komunikacji społecznej i mediach (Dziedzina nauk społecznych)
  • Nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
  • Stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 25 A
2017 25 A
2016 25 A
2015 25 A
2014 25 A
2013 25 A
2012 25 A
2011 25 A

Model czasopisma:

Hybrydowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2022 6.3
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2022 6.3
2021 4.7
2020 4.3
2019 3.6
2018 2.5
2017 2.5
2016 2.6
2015 1.7
2014 1.5
2013 1.7
2012 1.7
2011 1.6

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 2

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2019
Rok 2017
  • Searching for innovation knowledge: insight into KIBS companies
    Publikacja

    - Knowledge Management Research & Practice - Rok 2017

    The paper analyses the activity of research for “innovation knowledge”—here defined as knowledge that can lead to the introduction of service innovations—by Knowledge-Intensive Business Services (KIBS) companies. It proposes a classification of the possible search approaches adopted by those companies based on two dimensions: the pro-activity of search efforts and the source primarily used. Such classification is then discussed...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

wyświetlono 443 razy