KWARTALNIK NAUK O PRZEDSIĘBIORSTWIE - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

KWARTALNIK NAUK O PRZEDSIĘBIORSTWIE

ISSN:

1896-656X

eISSN:

2719-3276

Wydawca:

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Dyscypliny:

  • Ekonomia i finanse (Dziedzina nauk społecznych)
  • Nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
2021 20 MNiSW 2019
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2021 20 MNiSW 2019
2020 20 MNiSW 2019
2019 20 MNiSW 2019
2018 9 B
2017 9 B
2016 9 B
2015 9 B
2014 8 B
2013 8 B
2012 7 B
2011 7 B
2010 6 B
2009 6 B
2008 6 B

Model czasopisma:

Open Access

Impact Factor:

brak danych

Filtry

wszystkich: 3

  • Kategoria
  • Rok

Katalog Czasopism

2015
2014
  • Kadra zarządzająca a zaufanie do wymiaru sprawiedliwości

    Na negatywny obraz wymiaru sprawiedliwości w Polsce wpływa wiele czynników, m.in. brak skutecznej reformy, niestosowanie zasad etycznych przez niektórych jego uczestników, brak efektywnej współpracy pomiędzy konstytucyjnymi organami zajmującymi się sądownictwem, a także brak dbałości o wizerunek. W przypadku pojedynczego sądu, za część negatywnych wizerunkowo przypadków obniżających społeczne zaufanie do sądów odpowiada jego kadra...

    Pełny tekst w serwisie zewnętrznym

2009
  • Doświadczenie jako wartość dla klienta

    Marketing doświadczeń opiera się na przekonaniu, że oprócz produktu i usługi konieczne jest wyodrębnienie dodatkowej wartości, jaką jest niepowtarzalne doświadczenie, spełniające racjonalne i emocjonalne oczekiwania nabywcy. Autorka opisuje rolę doświadczeń w kształtowaniu postaw konsumenckich oraz budowaniu satysfakcji i lojalności klienta. Omawia również zasady służące projektowaniu pozytywnych doświadczeń zakupowych.

    Pełny tekst w serwisie zewnętrznym

wyświetlono 112 razy