Nawierzchnie Asfaltowe - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Nawierzchnie Asfaltowe

ISSN:

1734-1434

Wydawca:

Polskie Stowarzyszenie Wykonawców Nawierzchni Asfaltowych

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego 2024
2023 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego 2023
2022 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022)
2021 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022)
2020 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022)
2019 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022)
2018 1 Czasopisma spoza wykazów ministerialnych 2017-2018
2017 1 Czasopisma spoza wykazów ministerialnych 2017-2018
2010 0 B

Model czasopisma:

Open Access

Impact Factor:

brak danych

Polityka wydawnicza:

Licencja: COPYRIGHT
Licencja
COPYRIGHT
Informacja o polityce wydawniczej
http://www.nawierzchnieasfaltowe.pl/dla-autorow-i-recenzentow/zasady-publikowania/ otwiera się w nowej karcie
Informacja o warunkach samoarchiwizacji
http://www.nawierzchnieasfaltowe.pl/wp-content/uploads/Nawierzchnie-Asfaltowe-zasady-publikowania.pdf otwiera się w nowej karcie
Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
Nie
Informacje o polityce dot. danych badawczych
brak danych
Embargo w miesiącach
brak embargo
Informacje dodatkowe
Dostęp Gratis Open Access (Bronze Open Access).

Filtry

wszystkich: 5

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2019
Rok 2017
Rok 2008
  • Wpływ nawierzchni jezdni na hałas drogowy - część 2
    Publikacja

    W pracy przedstawiono mechanizmy generowania hałasu opon związane z drganiami mechanicznymi oraz z przepływami powietrza. Omówiono wpływ rzeźby bieżnika opony oraz tekstury nawierzchni na generowany hałas podczas toczenia się opony po nawierzchni jezdni.

  • Wpływ nawierzchni jezdni na hałas drogowy. Część 1
    Publikacja

    W pracy przedstawiono rys historyczny walki z hałasm generowanym przez ruch drogowy. Problem ten był już istotny w Starożytnym Rzymie. W latach trzydziestych ubiegłego wieku wykonano w Polsce pierwsze pomiary hałasu związanego z ruchem drogowym. Podano zakresy prędkości powyżej których dominującym źródłem hałasu są toczące się opony. Przedstawiono czynniki związane z nawierzchnią i wpływające na hałas toczenia opon.

wyświetlono 447 razy