NEOFILOLOG - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

NEOFILOLOG

ISSN:

1429-2173

eISSN:

2545-3971

Wydawca:

Polskie Towarzystwo Neofilologiczne

Dyscypliny:

  • Językoznawstwo (Dziedzina nauk humanistycznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 7 B
2017 7 B
2016 7 B
2015 7 B
2014 6 B
2013 6 B
2012 4 B
2011 4 B
2010 6 B

Model czasopisma:

Open Access

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2022 0.3
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2022 0.3
2021 0

Impact Factor:

brak danych

Polityka wydawnicza:

Licencja: CC BY-ND 4.0
Licencja
Creative Commons: BY-ND 4.0 otwiera się w nowej karcie
Informacja o polityce wydawniczej
https://pressto.amu.edu.pl/index.php/n/about/submissions#copyrightNotice otwiera się w nowej karcie
Informacja o warunkach samoarchiwizacji
Zawarta w licencji
Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
Tak - z ograniczeniami
Submitted Version Pomoc
nie
Accepted Version Pomoc
nie
Published Version Pomoc
tak
Miejsca samoarchiwizacji
repozytorium publikacji naukowych
repozytorium instytucjonalne
strona pracodawcy (zgodnie z afiliacją)
strona domowa autora
Informacje o polityce dot. danych badawczych
brak danych
Embargo w miesiącach
brak embargo
Informacje dodatkowe
Przy udostępnianiu / rozpowszechnianiu należy podać źródło oryginału i DOI.
Licencja niewyłączna.
Autor zachowuje prawa do opublikowanego materiału.

Filtry

wszystkich: 1

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2014
  • Aktywności stymulujące refleksję w nauczaniu języka pisanego w wirtualnej klasie
    Publikacja

    The paper aims to show how to engage students attending an online language course in various activities which by stimulating reflection enhance the learning process and result in better learning outcomes. By blending cognitivist, constructivist, constructionist and behavioural ideas, course developers and tutors can produce materials and use methods which satisfy the varied needs of adults who want to improve their writing skills....

    Pełny tekst do pobrania w portalu

wyświetlono 647 razy