Przedsiębiorczość i Zarządzanie - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Przedsiębiorczość i zarządzanie

SHERPA RoMEO status:

Zielony Pomoc
Pre-print
wersja autorska artykułu przed recenzją
Post-print
wersja autorska artykułu po recenzji

Tabela statusów SHERPA RoMEO

Tabela statusów SHERPA RoMEO
SHERPA RoMEO kolor Polityka archiwizacji
Zielony można archiwizować pre-printy i post-printy lub wersję wydawcy
Niebieski can archive post-prints
Żółty można archiwizować pre-printy
Biały nie można archiwizować żadnych materiałów
Szary brak danych

ISSN: 1733-2486

Współczynnik Impact Factor

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Punkty Ministerialne

Punkty Ministerialne
Lista Rok Punkty
B 2017 14
B 2016 14
B 2015 14
B 2014 8
B 2013 8
B 2011 7
B 2008 6

Filtry

wszystkich: 51

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

Katalog Czasopism

2018
2017
2016
2015
2014
2013
  • Elektroniczne instrumenty komunikacji marketingowej w marketingu usług medycznych

    Nie ma wątpliwości, że wielu polskich świadczeniodawców usług zdrowotnych korzysta z Internetu do komunikowania się z pacjentami. Jednocześnie chcą oni stworzyć wizerunek marki jako bardziej nowoczesnej i atrakcyjnej. Elektroniczna komunikacja marketingowa (szczególnie serwisy informacyjne, serwisy społecznościowe, blogi, fora, microblogi, wyszukiwarki, marketing mobilny) ma coraz większe znaczenie w marketingu usług medycznych,...

    Pełny tekst w serwisie zewnętrznym

  • Kreowanie miejsc pracy - czy jest to powód dla wspierania MSP?

    Literatura światowa na temat związków pomiędzy MSP/przedsiębiorczością a liczbą miejsc pracy w gospodarce była punktem startu do dalszej analizy tego zagadnienia. W Polsce rzadko kwestionuje się tę zależność, chociaż w rzeczywistości nie ma na to zbyt dużo dowodów. Jednak większość raportów dotyczących tego zjawiska opiera się na danych zagregowanych,

  • Ocena efektywności działalności pracowników naukowych jako podstawa do wytyczania ścieżek kariery

    Celem artykułu jest przedstawienie możliwości zastosowania metody Data Envelopment Analysis (DEA) do oceny efektywności działalności naukowej pracowników uczelni ze stopniem doktora zatrudnionych na stanowiskach adiunktów. Przedstawiono metodę DEA oraz przykłady jej zastosowań w różnych aspektach funkcjonowania szkolnictwa wyższego. Analizę przeprowadzono na podstawie dostępnych danych z jednego wydziału. Przedstawiono sposób budowy...

    Pełny tekst w serwisie zewnętrznym

  • Otoczenie mikroprzedsiębiorstw w opiniach ich właścicieli

    Rola postrzegania przez właściciela otoczenia własnej firmy, jak i sytuacji w samej firmie jest istotna w kontekście planowania przyszłości firmy. Otoczenie firmy odgrywa istotną rolę w procesie jej rozwoju. Jednak właściciele mikro i małych przedsiębiorstw nie są wystarczająco kompetentni by prawidłowo ocenić sytuację ekonomiczną. Dlatego też ich ocena dotycząca otoczenia jest w dużym stopniu subiektywna. Na przełomie 2012/2013...

    Pełny tekst w serwisie zewnętrznym

  • Paradoksy w zarządzaniu organizacją - wejście do czy wyjście z labiryntu

    W artykule przedstawiono cechy zarządzania współczesną organizacją konstatując, że nieodłącznym elementem każdej organizacji są paradoksy strategiczne. Przedstawiono konstrukcję paradoksu według M. Lewis, na którą składa się identyfikacja: źródeł występujących napięć, przyczyn ich wzmacniania towarzyszących poszukiwaniu rozwiązań lub będących wynikiem reakcji obronnych oraz propozycja wykorzystania paradoksów jako źródła wiedzy...

  • Wykorzystanie analizy kosztów w zarządzaniu szpitalem publicznym

    Problemy z finansowaniem opieki zdrowotnej obserwowane są praktycznie na całym świecie. Jako przyczyny wzrostu wydatków uważa się głównie starzenie się populacji, złożoną naturę współczesnych chorób i szerokie wykorzystywanie kosztownych technologii. Systemy opieki zdrowotnej na całym świecie stają przed trudnym wyzwaniem zwiększenia efektywności, co oznacza kontrolowanie kosztów, przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej jakości...

    Pełny tekst w serwisie zewnętrznym

  • Wymiary klimatu pracy zespołowej

    Artykuł prezentuje koncepcje klimatu pracy zespołowej jako determinanty zespołowej efektywności i innowacyjności. Zaprezentowano sześć modeli klimatu pracy zespołowej i przeanalizowano główne wymiary klimatu, opracowując na tej podstawie nowy, 5-wymiarowy model, który obejmuje: wsparcie oparte na zaufaniu, popieranie innowacji,odpowiedzialność, wizja i motywacja. Pokazano również kilka narzędzi do pomiaru klimatu pracy zespołowej.

    Pełny tekst w serwisie zewnętrznym

  • Zaufanie w zespole projektowym a (kobiecy) model przywództwa

    Artykuł prezentuje wyniki badań dotyczące znaczenia czynników kształtujących zaufanie w pracy zespołowej, do których należą: adekwatne nagradzanie, dzielenie się informacjami, ustalone cele i zasady pracy, przejrzystość środowiska i otwarta komunikacja. Wyniki koncentrują się na zachowaniach lidera/ przywódcy, które maja wpływ na kształtowanie zaufanie w zespole i pokazują różnice w zależności od płci.

    Pełny tekst w serwisie zewnętrznym

wyświetlono 223 razy