ISSN:
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 5 | Czasopisma spoza wykazu ministerialnego 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 5 | Czasopisma spoza wykazu ministerialnego 2024 |
2023 | 5 | Czasopisma spoza wykazu ministerialnego 2023 |
2022 | 5 | Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022) |
2021 | 5 | Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022) |
2020 | 5 | Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022) |
2019 | 5 | Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022) |
2018 | 3 | B |
2017 | 3 | B |
2016 | 3 | B |
2015 | 3 | B |
Model czasopisma:
Impact Factor:
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 6
Katalog Czasopism
Rok 2023
-
Docierarki do płaszczyzn. Cz. II. Docierarki dwutarczowe.
PublikacjaPrzedstawiono wsółczesne konstrukcje docierarek dwutarczowych do obróbki powierzchni płasko-równoległych. Omówiono kinematykę obiegowego układu wykonawczego obrabiarek dwutarczowych oraz tendencje rozwoju ich konstrukcji.
-
Docierarki do płaszczyzn. Cz.I. Docierarki jednotarczowe
PublikacjaPrzedstawiono konstrukcje współcześnie produkowanych docierarek jednotarczowych do płaszczyzn. Omówiono standardową kinematykę układu wykonawczego tego typu docierarek.
-
Szlifowanie na docierarkach tarczowych
PublikacjaPrzedstawiono technologie szlifowania powierzchni płaskich na docierarkach tarczowych. Omówiono stosowane narzędzia segmentowe, obrabiarki dwutarczowe i zalety mikroszlifowania. Porównano proces docierania konwencjonalnego luźnym ścierniwem z mikroszlifowaniem z kinematyką docierania.
Rok 2016
-
Czynniki generujące skuteczne zarządzanie
PublikacjaW niniejszym artykule zarezentowano wybrane aspekty, które należy wziąć pod uwagę w przypadku zarządzania pracownikami w celu doskonalenia tego obszaru zarówno z punktu widzenia pracownika, jak i pracodawcy
Rok 2013
-
Orientacja na klienta. Fundamentalna zasada doskonalenia jakości
PublikacjaW niniejszym artykule zaprezentowano podstawowe aspekty doskonalenia jakości w odniesieniu do kluczowej zasady doskonałości jaką jest orientacja na klienta. Autor odniósł się do takich aspektów jak przewidywanie potrzeb, identyfikacja i zrozumienie oczekiwań, dostosowanie oferty do potrzeb klienta oraz pomiar satysfakcji.
-
Zaangażowanie i rozwój pracowników każdego szczebla. Kolejna z fundamentalnych zasad doskonalenia jakości
PublikacjaW niniejszym oracowaniu poddano analizie zaangażowwanie i rozwój pracowników jako podstawę funcjonowania podmiotów dążących do zwiększenia swojej dojrzałości projakościowej. Autor wskazał odniesienia do tego obszaru w teorii Kompleksowego Zarządzania Jakością wraz z podstawowymi uwarunkowaniami zaangażowania proacowników.
wyświetlono 1105 razy