The Teaching of Mathematics - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

The Teaching of Mathematics

ISSN:

1451-4966

eISSN:

2406-1077

Dyscypliny:

  • etnologia i antropologia kulturowa (Dziedzina nauk humanistycznych)
  • nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
  • pedagogika (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 20 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 20 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2016 0 zagraniczne czasopisma naukowe
2015 0 zagraniczne czasopisma naukowe
2014 0 zagraniczne czasopisma naukowe
2013 0 zagraniczne czasopisma naukowe
2012 0 zagraniczne czasopisma naukowe

Model czasopisma:

Open Access

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 0.3
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 0.3
2022 0.4
2021 0.6
2020 0.5
2019 0.2

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 1

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2014
  • Geometrical versus analytical approach in problem solving- an exploatory study
    Publikacja
    • M. Lemańska
    • I. Semanisinova
    • C. S. Calvo
    • M. J. S. Salorio
    • A. D. T. Tobar

    - The Teaching of Mathematics - Rok 2014

    Abstract. In this study we analyse the geometrical visualization as a part of the process of solution. In total 263 students in the first year of study at three different universities in three different countries (Poland, Slovakia and Spain) were asked to solve four mathematical problems. The analysis of the results of all students showed that geometrical visualization for problems where there is a possibility to choose different ways...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

wyświetlono 384 razy