Thinking Skills and Creativity - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Thinking Skills and Creativity

ISSN:

1871-1871

eISSN:

1878-0423

Dyscypliny:

  • etnologia i antropologia kulturowa (Dziedzina nauk humanistycznych)
  • nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
  • pedagogika (Dziedzina nauk społecznych)
  • psychologia (Dziedzina nauk społecznych)
  • stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2025 140 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2025 140 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2024 140 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 35 A
2017 35 A
2016 30 A
2015 35 A
2014 35 A
2013 30 A
2012 35 A
2011 35 A

Model czasopisma:

Hybrydowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 7.3
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 7.3
2022 6.4
2021 5.1
2020 5
2019 4.2
2018 2.7
2017 2.4
2016 2.9
2015 3.3
2014 2.6
2013 2.2
2012 2.2
2011 2.3

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 1

  • Kategoria
  • Rok

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2024
  • Are creative users more apt in reusing and adopting Open Government Data (OGD)? Gender differences
    Publikacja
    • C. H. Alexopoulos
    • S. Saxena
    • N. Rizun
    • R. Matheus
    • M. Janssen

    - Thinking Skills and Creativity - Rok 2024

    Open Government Data (OGD) has been considered as a potent instrument for value creation and innovation by a range of stakeholders. Given that individual ingenuity is a function of individual and environmental factors, it is important to understand how the OGD adoption and usage is a factor of creative performance behaviors (CPB), viz., Problem Identification (PI), Information Search (IS), Idea Generation (IG) and Idea Promotion...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

wyświetlono 415 razy