Thinking Skills and Creativity - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Thinking Skills and Creativity

ISSN:

1871-1871

eISSN:

1878-0423

Dyscypliny:

  • etnologia i antropologia kulturowa (Dziedzina nauk humanistycznych)
  • nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
  • pedagogika (Dziedzina nauk społecznych)
  • psychologia (Dziedzina nauk społecznych)
  • stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 140 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 140 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 35 A
2017 35 A
2016 30 A
2015 35 A
2014 35 A
2013 30 A
2012 35 A
2011 35 A

Model czasopisma:

Hybrydowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 7.3
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 7.3
2022 6.4
2021 5.1
2020 5
2019 4.2
2018 2.7
2017 2.4
2016 2.9
2015 3.3
2014 2.6
2013 2.2
2012 2.2
2011 2.3

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 1

  • Kategoria
  • Rok

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2024
  • Are creative users more apt in reusing and adopting Open Government Data (OGD)? Gender differences
    Publikacja
    • C. H. Alexopoulos
    • S. Saxena
    • N. Rizun
    • R. Matheus
    • M. Janssen

    - Thinking Skills and Creativity - Rok 2024

    Open Government Data (OGD) has been considered as a potent instrument for value creation and innovation by a range of stakeholders. Given that individual ingenuity is a function of individual and environmental factors, it is important to understand how the OGD adoption and usage is a factor of creative performance behaviors (CPB), viz., Problem Identification (PI), Information Search (IS), Idea Generation (IG) and Idea Promotion...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

wyświetlono 386 razy