WEAR - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

WEAR

ISSN:

0043-1648

eISSN:

1873-2577

Dyscypliny:

  • inżynieria biomedyczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria lądowa, geodezja i transport (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria materiałowa (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria mechaniczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • nauki chemiczne (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 200 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 200 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 200 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 200 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 200 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 200 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 200 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 35 A
2017 35 A
2016 35 A
2015 35 A
2014 35 A
2013 35 A
2012 40 A
2011 40 A
2010 32 A

Model czasopisma:

Hybrydowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 8.8
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 8.8
2022 9.3
2021 7.2
2020 7.2
2019 5.8
2018 5.5
2017 4.4
2016 5.3
2015 4.2
2014 4.1
2013 3.2
2012 3.5
2011 3.4

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 24

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2024
Rok 2023
Rok 2022
Rok 2021
Rok 2020
Rok 2019
Rok 2018
  • A concept for reducing PM 10 emissions for car brakes by 50%
    Publikacja
    • G. Perricone
    • V. Matějka
    • M. Alemani
    • G. Valota
    • A. Bonfanti
    • A. Ciotti
    • U. Olofsson
    • A. Söderberg
    • J. Wahlström
    • O. Nosko... i 3 innych

    - WEAR - Rok 2018

    With regard to airborne particles with an aerodynamic diameter of less than 10 μm (PM10), in countries in the European Union, the mass of brake emissions equals approximately 8–27% of the total traffic-related emissions. Using a research methodology combining tests at different scale levels with contact mechanics simulations and PM10 chemical characterization, the REBRAKE EU-financed project had the following aims: i) to demonstrate...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

  • A pin-on-disc study of airborne wear particle emissions from studded tyre on concrete road contacts
    Publikacja
    • U. Olofsson
    • M. Tu
    • O. Nosko
    • Y. Lyu
    • S. Dizdar

    - WEAR - Rok 2018

    Studded tyres wear surfaces of winter roads, generating inhalable airborne particles. In this study, four concrete road materials and two stud geometries were investigated in terms of wear, road material hardness and airborne particle concentration. The sliding contact between studded tyres and road materials was studied using a pin-on-disc machine in a clean chamber. The results show that the normal load and the stud size have...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

Rok 2017
  • Quantification of ultrafine airborne particulate matter generated by the wear of car brake materials
    Publikacja

    - WEAR - Rok 2017

    The wear of car brakes is one of the main sources of airborne particulate matter in urban environments. Ultrafine wear particles are of special environmental interest since they can easily penetrate the human body through inhalation and cause various diseases. In the present study, the contribution of ultrafine particles to airborne particulate matter emitted from car brake materials was investigated under different friction conditions....

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2015
Rok 2013
Rok 2011
Rok 2007
Rok 2005
  • Cavitation erosion of some laser-produced iron-base corrosion-resistance alloys
    Publikacja

    - WEAR - Rok 2005

    W pracy przedstawiono badania kawitacyjne stali C45, X20Cr13 oraz X5CrNi18-10 po laserowym stopowaniu ich warstwy wierzchniej proszkami Mn, Cr, Ni, Si, Ti, Co, Al, Mo, B. Badania kawitacyjne prowadzono na stanowisku z wirującą tarczą. Zniszczenia powierzchni w okresie inkubacji oceniano metodą optyczną. Przedstawiono związek pomiędzy uzyskaną mikrostrukturą obrabianej warstwy i jej odpornością kawitacyjną.

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

Rok 2002
  • The wave character of commutator wear in electrical machines
    Publikacja

    - WEAR - Rok 2002

    W pracy przedstawiono wyniki badań doświadczalnych zużycia elementów ze styku ślizgowego silnika komutatorowego prądu przemiennego małej mocy. Zakres badań obejmował okresowe pomiary profilu powierzchni ślizgowej komutatora w przekroju poprzecznym oraz profilu powierzchni wycinków komutatora w przekroju podłużnym względem osi wirowania. Ponadto zmierzono okresowe wielkości zużycia powierzchni ślizgowej komutatora oraz szczotek...

wyświetlono 1743 razy