Marzena Grzesiak - Publikacje - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Filtry

wszystkich: 57

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2004
  • Narzędzia informatyczne a procesy zarządzania wiedzą.
    Publikacja

    - Rok 2004

    W ostatnich latach wiele mówi się o znaczeniu zarządzania wiedzą. Aby odnieść sukces menedżerowie powinni sięgać po narzędzia, metody i praktyki pozwalające na efektywne wykorzystanie zasobów przedsiębiorstwa. Podkreśla się znaczenie wiedzy jako jednego z jego najważniejszych zasobów, jednak menedżerowie często wskazują na brak akceptowalnych metod umożliwiających planowanie i zarządzanie tworzeniem, organizacją, dystrybucją i...

Rok 2003
Rok 2002
  • Organizacja wirtualna - szansa dla małych firm.
    Publikacja

    - Rok 2002

    Organizacja wirtualna wydaje się być bardzo kuszącą propozycją dla małych przedsiębiorstw, które, dysponując z zasady mniejszymi zasobami, nie są wstanie sprostać konkurencji. Połączenie zasobów w ramach organizacji wirtualnej może tą sytuację zmienić. Jednak nie wszystkie małe firmy są przygotowane do nawiązania tej nowej formy współpracy.

  • Zarządzanie informacjami w małej firmie.
    Publikacja

    - Rok 2002

    Z punktu widzenia przedsiębiorcy istotnym czynnikiem jest dostęp do ogólnie pojętej informacji i jej odpowiednie wykorzystanie. Dysponując specyficznym narzędziem, jakim jest informacja menedżer powinien być zdolny do szybkiego i jasnego jej przekazywania. Zadaniem współczesnego menedżera jest zidentyfikowanie zagrożeń na tyle wcześnie, aby była możliwa ich skuteczna eliminacja. Narzędziem menedżera powinien być system informacyjny...

  • Zarządzanie informacją.
    Publikacja

    - Rok 2002

    W dobie gwałtownego rozwoju technologii informacyjnych oraz wzrostu ilości informacji płynących zarówno z otoczenia, jak i w samej organizacji wykorzystanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem nowoczesnych narzędzi umożliwiających efektywne zarządzanie informacją staje się koniecznością. Informacja wsparta technologia informacyjną staje się ważnym strategicznym zasobem otwierającym przed przedsiębiorstwem nowe możliwości.

wyświetlono 1777 razy