Celem projektu jest zwiększenie zainteresowania uczniów szkół ponadgimnazjalnych kontynuacją kształcenia na kierunkach technicznych, poprzez stworzenie innowacyjnych narzędzi (tzw. e-Doświadczeń), wspierających proces dydaktyczny w tych szkołach. Przygotowany zostanie szereg wirtualnych e-Doświadczeń, wpisujących się w podstawę programową przedmiotu fizyka. Innnowacyjne e-Doświadczenia pomogą uczniom zrozumieć zjawiska i modele fizyczne i rozbudzą w nich ciekawość naukowo-techniczną.
Członkowie zespołu projektowego:
dr inż. Patryk Jasik - zastępca kierownika ds. merytorycznych
dr inż. Klaudia Wrzask, dr inż. Ireneusz Linert - koordynatorzy ds. merytorycznych
Odnośnik do materiałów dydaktycznych wytworzonych w ramach projektu
Informacje szczegółowe
- Program finansujący:
- Kapitał Ludzki
- Porozumienie:
- UDA.POKL.03.03.04-00-065/10-00 z dnia 2011-11-24
- Okres realizacji:
- 2010-07-01 - 2014-04-30
- Kierownik projektu:
- dr inż. Paweł Syty
- Realizowany w:
- Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej
- Instytucje zewnętrzne
biorące udział w projekcie: -
- Young Digital Planet (Polska)
- Wartość projektu:
- 4 280 887.64 PLN
- Typ zgłoszenia:
- Fundusze Europejskie [w tym Fundusze Strukturalne]
- Pochodzenie:
- Projekt krajowy
- Weryfikacja:
- Brak weryfikacji
wyświetlono 512 razy