BeDigiCraft ma na celu wykorzystanie ogromnych możliwości wynikających z DIGITALIZACJI, a jednocześnie ponowne połączenie aktorów (na przykład projektantów, budowniczych i użytkowników) i projektów (np. Środowiska zbudowanego) z jakością pracy CRAFTSMANSHIP. W związku z podejściem do rzemiosła niniejszy wniosek nie ma na celu przywrócenia tradycyjnego rzemieślnika działającego w świecie analogowym. Zamiast tego stara się ocenić, zrozumieć, ponownie interpretować i integrować wartości rzemiosła w społeczeństwie cyfrowym. Głównym celem jest opracowanie nowego SPOSOBU MYŚLENIA w celu uzyskania wysokiej jakości BAUKULTUR, opartego na powszechnie uznanych wartościach tradycyjnego rzemiosła w nowym, cyfrowym kontekście, który powinien zostać wprowadzony w przyszłym pokoleniu europejskich projektantów, planistów i praktyków budowlanych. powinno to rozpocząć się od szkolenia sieciowego dla wysoko osiągającego naukowca na wczesnym etapie przez program MSCA-ITN-ETN.
Informacje szczegółowe
- Akronim projektu:
- BuildDigiCraft
- Program finansujący:
- ERASMUS +
- Instytucja:
- Komisja Europejska
- Okres realizacji:
- brak danych - brak danych
- Kierownik zespołu badawczego:
- dr inż. arch. Małgorzata Kostrzewska
- Realizowany w:
- Katedra Architektury Mieszkaniowej i Użyteczności Publicznej
- Instytucje zewnętrzne
biorące udział w projekcie: -
- CHALMERS TEKNISKA HOEGSKOLA AB (Szwecja)
- RIGAS TEHNISKA UNIVERSITATE (Łotwa)
- DANMARKS TEKNISKE UNIVERSITET (Dania)
- HafenCity Universität Hamburg (Niemcy)
- DET KONGELIGE DANSKE KUNSTAKADEMIS SKOLER FOR ARKITEKTUR, DESIGN OG KONSERVERING. (Dania)
- AALTO KORKEAKOULUSAATIO SR (Finlandia)
- TALLINNA TEHNIKAULIKOOL (Estonia)
- Typ zgłoszenia:
- Międzynarodowy Program Edukacyjny
- Pochodzenie:
- Projekt zagraniczny/międzynarodowy
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 72 razy