Routing statków uwzględniający zmienne warunki morskie - Projekt - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Routing statków uwzględniający zmienne warunki morskie

Projekt zakłada badanie niepewności prognoz pogody oraz modelowania zachowania się statku w procesie jego pogodowego (weather routing). Tematyka projektu wpisuje się w działalność naukową Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa. Projekt będzie dla pracowników Wydziału okazją do rozwoju naukowego i wdrożenia opracowywanych na Wydziale metod mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa i efektywności transportu morskiego.

Informacje szczegółowe

Akronim projektu:
ROUTING
Program finansujący:
ERA-NET COFUND
Instytucja:
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) (The National Centre for Research and Development)
Porozumienie:
MARTERA-1/ROUTING/3/2018 z dnia 2018-08-27
Okres realizacji:
2018-09-01 - 2022-02-28
Kierownik projektu:
dr hab. inż. Rafał Szłapczyński
Członkowie zespołu:
Realizowany w:
Wydział Oceanotechniki i Okrętownictwa
Instytucje zewnętrzne
biorące udział w projekcie:
  • NavSim Polska spółka z o.o. (Polska)
  • Akademia Morska w Gdyni (Polska)
  • Associação do Instituto Superior Técnico (Portugalia)
Wartość projektu:
1 176 596.77 PLN
Typ zgłoszenia:
Międzynarodowy Program Badawczy
Pochodzenie:
Projekt zagraniczny/międzynarodowy
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

Filtry

wszystkich: 2

  • Kategoria

  • Rok

  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Projektów

Rok 2021

Rok 2019

  • Preference-based evolutionary multi-objective optimization in ship weather routing
    Publikacja

    - APPLIED SOFT COMPUTING - Rok 2019

    In evolutionary multi-objective optimization (EMO) the aim is to find a set of Pareto-optimal solutions. Such approach may be applied to multiple real-life problems, including weather routing (WR) of ships. The route should be optimal in terms of passage time, fuel consumption and safety of crew and cargo while taking into account dynamically changing weather conditions. Additionally it must not violate any navigational constraints...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

wyświetlono 128 razy