Abstrakt
Omówiono zakres współpracy architekta, akustyka i projektanta wnętrza na przykładzie sali koncertowej Szkoły Muzycznej w Gdyni. Wskazano różnice między projektem akustycznym sali i projektem wnętrza. Podano zasady akustycznego projektowanie sali widowiskowej oraz znaczenie rozproszenia dźwięku dla jakości akustycznej sali. Przedstawiono zasady indywidualnego konstruowania ustrojów rozpraszających dźwięk oraz dostępne na rynku ustroje prefabrykowane. Podano wyniki pomiarów akustycznych w zrealizowanej sali.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Integracja sztuki i techniki w architekturze i urbanistyce strony 215 - 225
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Kulowski A.: Akustyka sali koncertowej Szkoły Muzycznej w Gdyni - projekt i realizacja// Integracja sztuki i techniki w architekturze i urbanistyce/ ed. prof. dr hab. inż. Józef Flizikowski Bydgoszcz: Wydawnictwa Uczelniane Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy, 2015, s.215-225
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 192 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Modernizacja sali koncertowej im G. Fitelberga w Górnośląskim Centrum Kultury w Katowicach
- Z. Stanik,
- R. Kuberski,
- A. Kulowski
- + 2 autorów
2005