Analiza przyczyn uszkodzenia wału korbowego silnika spalinowego tłokowego firmy ''Deutz'' typ A8M528Jednostki ''WŁA-97'' - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Analiza przyczyn uszkodzenia wału korbowego silnika spalinowego tłokowego firmy ''Deutz'' typ A8M528Jednostki ''WŁA-97''

Abstrakt

W ekspertyzie zawarto wyniki analiz i badań, mających na celu ustalenie prawdopodobnych przyczyn awarii i uszkodzenia wału korbowego okrętowego silnika 8-cylindrowego, w układzie rzędowym. Silnik wyprodukowano w roku 1957. Podczas wykonywania ekspertyzy wykorzystano m.in. dostępne fragmenty dokumentacji eksploatacyjnej i remontowej silnika, uszkodzone elementy wału korbowego udostępnione przez Armatora oraz dokumentację fotograficzną. Wnioski z analizy i badań przekazano firmie Armatorowi, aby pomóc w ustrzeżeniu się od podobnych awarii w dalszej eksploatacji silników tego typu na jednostkach pływających. W ekspertyzie znalazły się: opis silnika, opis uszkodzenia, wyniki badań i oględzin, charakterystyka materiału wału korbowego. Sprawozdanie kończą analiza oraz podsumowanie i wnioski.

Henryk Bugłacki. (2010). Analiza przyczyn uszkodzenia wału korbowego silnika spalinowego tłokowego firmy ''Deutz'' typ A8M528Jednostki ''WŁA-97'', 1-31.

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Ekspertyzy
Typ:
ekspertyza
Język:
polski
Rok wydania:
2010

wyświetlono 12 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi