Analiza przyczyn uszkodzenia wału korbowego silnika spalinowego tłokowego firmy ''Deutz'' typ A8M528Jednostki ''WŁA-97''
Abstrakt
W ekspertyzie zawarto wyniki analiz i badań, mających na celu ustalenie prawdopodobnych przyczyn awarii i uszkodzenia wału korbowego okrętowego silnika 8-cylindrowego, w układzie rzędowym. Silnik wyprodukowano w roku 1957. Podczas wykonywania ekspertyzy wykorzystano m.in. dostępne fragmenty dokumentacji eksploatacyjnej i remontowej silnika, uszkodzone elementy wału korbowego udostępnione przez Armatora oraz dokumentację fotograficzną. Wnioski z analizy i badań przekazano firmie Armatorowi, aby pomóc w ustrzeżeniu się od podobnych awarii w dalszej eksploatacji silników tego typu na jednostkach pływających. W ekspertyzie znalazły się: opis silnika, opis uszkodzenia, wyniki badań i oględzin, charakterystyka materiału wału korbowego. Sprawozdanie kończą analiza oraz podsumowanie i wnioski.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Inne
- Typ:
- ekspertyza
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 151 razy