Analysis of Attitudes of Internet Users Towards the Brand in Social Media - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Analysis of Attitudes of Internet Users Towards the Brand in Social Media

Abstrakt

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autor (1)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 41, strony 67 - 80,
ISSN: 1509-0507
ISSN:
1509-0507
Rok wydania:
2015
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.18276/pzfm.2015.41/1-05
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 72 razy

Meta Tagi