Abstrakt
The national curricula of the EU member states are structured around learning outcomes, selected according to Bloom’s Taxonomy. The authors of this paper claim that using Bloom’s Taxonomy to phrase learning outcomes in medical education in terms of students’ achievements is difficult and unclear. This paper presents an efficient method of assessing course learning outcomes using Fuzzy Logic.
Cytowania
-
1
CrossRef
-
0
Web of Science
-
2
Scopus
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 36 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.2478/slgr-2021-0036
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Studies in Logic, Grammar and Rhetoric
nr 66,
strony 609 - 616,
ISSN: 0860-150X - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2021
- Opis bibliograficzny:
- Stańdo J., Roszak M., Mokwa-Tarnowska I.: Analysis of Learning Outcomes in Medical Education with the Use of Fuzzy Logic// Studies in Logic, Grammar and Rhetoric -,iss. 66 (79) 2021 (2021), s.609-616
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.2478/slgr-2021-0036
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 103 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Online Interactivity – Shift Towards E-textbook-based Medical Education
- A. Dutkiewicz,
- B. Kołodziejczak,
- P. Leszczyński
- + 4 autorów
2019