Analysis of Learning Outcomes in Medical Education with the Use of Fuzzy Logic - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Analysis of Learning Outcomes in Medical Education with the Use of Fuzzy Logic

Abstrakt

The national curricula of the EU member states are structured around learning outcomes, selected according to Bloom’s Taxonomy. The authors of this paper claim that using Bloom’s Taxonomy to phrase learning outcomes in medical education in terms of students’ achievements is difficult and unclear. This paper presents an efficient method of assessing course learning outcomes using Fuzzy Logic.

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autorzy (3)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach
Opublikowano w:
Studies in Logic, Grammar and Rhetoric nr 66, strony 609 - 616,
ISSN: 0860-150X
Język:
angielski
Rok wydania:
2021
Opis bibliograficzny:
Stańdo J., Roszak M., Mokwa-Tarnowska I.: Analysis of Learning Outcomes in Medical Education with the Use of Fuzzy Logic// Studies in Logic, Grammar and Rhetoric -,iss. 66 (79) 2021 (2021), s.609-616
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.2478/slgr-2021-0036
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 8 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi