Abstrakt
Projektowanie szkoły jak każdego innego budynku użyteczności publicznej wymaga, poza realizacją podstawowych celów, odnoszacych się do funkcjonalności, trwałości i względów estetycznych, także poszukiwania rozwiązań biorących pod uwagę specyfikę miejsca, ducha czasu i potrzeby społeczności szkolnej.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Pedagogika miejsca strony 251 - 261
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Dymnicka M., Rozmarynowska K.: Architektura szkoły i jej społeczne funkcje// Pedagogika miejsca/ ed. pod red. Marii Mendel. Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji TWP, 2006, s.251-261
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 322 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Architektura i mechanizmy Równoległego Internetu IPv6 QoS
- K. Gierłowski,
- H. Tarasiuk,
- W. Góralski
- + 9 autorów
2011