Architektura szkoły i jej społeczne funkcje - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Architektura szkoły i jej społeczne funkcje

Abstrakt

Projektowanie szkoły jak każdego innego budynku użyteczności publicznej wymaga, poza realizacją podstawowych celów, odnoszacych się do funkcjonalności, trwałości i względów estetycznych, także poszukiwania rozwiązań biorących pod uwagę specyfikę miejsca, ducha czasu i potrzeby społeczności szkolnej.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Pedagogika miejsca strony 251 - 261
Język:
polski
Rok wydania:
2006
Opis bibliograficzny:
Dymnicka M., Rozmarynowska K.: Architektura szkoły i jej społeczne funkcje// Pedagogika miejsca/ ed. pod red. Marii Mendel. Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji TWP, 2006, s.251-261
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 322 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi