Autentyczność na zajęciach zwiększających kompetencje w użyciu specjalistycznego języka angielskiego
Abstrakt
Włączenie zasobów i aktywności online do sylabusa tradycyjnego kursu akademickiego wymaga restrukturyzacji programu nauczania w celu osiągnięcia efektu synergii. Rozwój technologii internetowych umożliwił edukatorom przejście od czysto instruktywistycznych praktyk dydaktycznych do zajęć opartych na ideach konstruktywistycznych i konstrukcjonistycznych. Dzięki zmianie paradygmatu nauczanie i uczenie się jest bardziej ukierunkowane na studenta. Większą rolę zaczynają odgrywać interakcja, praca zespołowa i autentyczny kontekst edukacyjny wynikający z kształcenia wykorzystującego materiały autentyczne używane w czasie wykonywania autentycznych zadań kształtujących autentyczne kompetencje potrzebne do osiągnięcia sukcesu w autentycznym środowisku pracy. W artykule przedstawiono część rezultatów badań nad rozwojem umiejętności użycia języka angielskiego specjalistycznego u studentów Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu i Politechniki Gdańskiej. Celem zaprezentowanej fazy było określenie korelacji pomiędzy rozwojem poszczególnych umiejętności językowych, a autentycznym kontekstem, w jakim były one kształcone.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
LINGUODIDACTICA
strony 147 - 163,
ISSN: 1731-6332 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2017
- Opis bibliograficzny:
- Kołodziejczak, B., Mokwa-Tarnowska I., Roszak, M.: Autentyczność na zajęciach zwiększających kompetencje w użyciu specjalistycznego języka angielskiego// LINGUODIDACTICA. -., (2017), s.147-163
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 115 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Influence of electrode geometric arrangement on the operation of narrow circular electrostatic precipitator
- A. Niewulis,
- J. Podliński,
- A. Berendt
- + 1 autorów